אירועים עד 100 איש בשרון


אירועים עד 100 איש בשרון

החלטתם שהגיע הרגע שלכם להתאחד בצורה רשמית ואתם רוצים לעשות חתונה קטנה? אם כך, כדאי לזכור שלשכור אולם אירועים גדול זו לא האפשרות היחידה. במקום זה אתם יכולים לחשוב על אירוע קטן יותר במסעדה, כי האמת היא, שיש מסעדות מקסימות היום בשרון שבהן תוכלו להתחתן. חשוב שתדעו שכאשר מדברים על אירועים עד 100 איש בשרון אומנם מדברים על מגוון רחב של אפשרויות, אך לא בכל מקום תקבלו את הכי טוב שיש. לכן אנחנו מציעים לכם להגיע למסעדה שלנו, להתרשם ממנה ולשריין לעצמכם מקום אצלנו לתאריך המיועד לחתונה.

אירועים עד 100 איש

מה מיוחד בשגב בנתניה?

המסעדה שלנו, מסעדת שגב בנתניה, הינה מסעדה לאירועים בשרון, מקצועית, וותיקה וכשרה. זכרו שבאירועים כמו חתונה שיש בהם עד 100 איש, לפחות חלק מהאורחים אוכלים כשר ולכן יש משמעות להגשת אוכל כשר לאורחים. כמו כן, אצלנו האוכל גם טעים במיוחד כי הוא נעשה תוך שימוש בפרודוקטים הכי טובים שיש ובנוסף, השירות אצלנו נהדר. חשוב לנו שתיהנו מהאווירה ומהחיוך של כל צוות המלצרים ולכן האנשים שמועסקים אצלנו הם תמיד בעלי תודעת שירות גבוהה. התפריט מאוד עשיר ומגוון וזה אומר שגם האורחים הצעירים שתזמינו וגם האורחים המבוגרים ימצאו מנות טעימות לאוכל במסעדה שלנו.

האם חתונה במסעדה צריכה לעלות סכומים גבוהים תמיד?

אין זוג שחשב להתחתן, באולם או במסעדה, ולא חשב על המחירים. כולנו מכירים גם אנשים שנכנסו לחובות מאוד גדולים רק כי הם רצו להתחתן, והאמת היא, שכדאי שתדעו שהיום אפשר גם אחרת. אם תפנו אלינו תראו שהחתונה יכולה להיות זולה מכפי שחשבתם, אז למה אתם מחכים? הנציגים שלנו במסעדת שגב בנתניה תמיד ידאגו לתת לכם הצעת מחיר טובה ולכן אין סיבה לחשוש מנושא העלויות.